اندیشکده بین المللی طب اسلامی
جامعة الطب الاسلامي العالمية

اندیشکده بین المللی طب اسلامی

جامعة الطب الاسلامي العالمیة

تماس با ما

راه‌های راتباطی با دانشگاه مجازی طب اسلامی:

جهت ارتباط آنلاین با کارشناسان شافیه از طریق این لینک یا آیکون گوشه راست صفحه ارتباط بگیرید.

تلفن گویا: ۰۲۱۲۸۴۲۶۷۶۴

کانال ایتا

کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

۴۳ thoughts on “تماس با ما

  1. فابانی گفت:

    باسلام
    لطفا تاریخ امتحانات جبرانی که از آذر شروع میشود را کمی اصلاح بفرمایید یک هفته آخر هفته هیچ امتحانی نیست و یک هفته دو امتحان گذاشتین هم پنجشنبه و هم جمعه. اگر هر دو درس را بخواهیم امتحان بدیم به این روش امتحان دادن در دو روز پشت سرهم خیلی سخته. لطفا هر هفته آخر هفته فقط یک امتحان بگذارید که دو روز مهلت داشته باشه و از پنجشنبه صبح امتحان باز بشه و تا جمعه شب مهلت داشته باشه. مطمئنا برای بقیه دانشجویان هم این روش راحت تر هست. من خودم در نظرسنجی شرکت کردم ولی درنظرسنجی همچین گزینه ای نبود تا انتخاب کنم. هفته اول آخرهفته امتحان آناتومی هفته دوم مزاج شناسی و …

  2. مبلّغ گفت:

    سلام
    می خواستم در بحث پیاده سازی صوت همکاری کنم.
    موفق باشین

  3. علی گفت:

    سلام چطور میشه ارتباط گرفت و سوالاتمون رو بپرسیم این تلفن گویایی که توی سایت گذاشتید اصلا وصل نمیشه ما صحبت کنیم

    1. شافیه گفت:

      از چت آنلاین استفاده کنید

  4. مجیدصالحی گفت:

    سلام دوروزه میخواهید طب یاد مردم بدید؟!!!
    .یه کمی برای طب اسلامی ارزش قائل بشید.

    1. شافیه گفت:

      سلام علیکم
      دوره های کوتاه مدت، فشرده هستند و بخشی از طب رو در بر میگیرند نه تمام طب رو.

  5. بهار گفت:

    سلام ممنون از آقای تبریزیان که توضیحات لازم رو درباره محل ظهور امام زمان عج دادند این دفعه استوری می کنم و تحت هیچ شرایطی هم پاک نمیکنم هر چقد هم توهین کنند

  6. بهار گفت:

    سلام من این مطلب رو از کانال آیت الله تبریزیان دیدم وواستوری کردم که یک عده شدید بهم حمله کردن که بی پایه وبی اساسه، ومن نتونستم پاسخی بدم و مجبور کردند که پاک کنم البته من ایشون رو از ۲ سال قبل از کرونا میشناسم و کامل طب اسلامی رو قبول دارم ولی این یک مورد همه گفتند که همچین چیزی نیست ومزخرفه ،ممنون میشم راهنمایی کنید

    🔰 راز پنهان و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

    💠 مسأله امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به مرحله حساسی رسیده و نشانه های این رخداد عظیم جهانی که در کتب یهودیان و نصاری هم ذکر شده در حال تحقق است . فکر نکنید این اتفاقات اخیر چیزهای بی ارزش و پیش پا افتاده است، صحبت بایدن رئیس جمهور آمریکا دربارۀ امام زمان یک امر ساده و بیهوده نیست .

    🖍 بدانید به کجا رسیدند که حاضر به این اعتراف بزرگ شدند و حاضر شدند درباره چیزی که طایفه خاصی یعنی شیعیان باور دارند صحبت کنند؛ زیرا صحبت از امام مخفی مختص شیعیان است و اهل تسنن قائل به امام زمان هستند ولی قائل به مخفی بودن امام نیستند بلکه می گویند بعدا متولد می شود .

    🔺 ولی جو بایدن مانند شیعیان صحبت از امام مخفی میکند و حتما آثار و دلائل قطعی دیده اند که اینطور صحبت می کنند، خودشان با بررسی و تحقیق به این نتیجه رسیده اند که امام زمان علیه السلام سد راه اهدافشان خواهد شد و مانند سنگ بزرگی است که مسیرشان را بسته است.

    📌 صحبت هایی وجود دارد که درگیری هایی در جریان است که در آن سلاح های فوق پیشرفته که مشابهی در دنیا ندارد در آن درگیری ها به کار گرفته می شوند. برخی اظهار نظر ها درباره بشقاب پرنده ها حکایت از یک اتفاق غیر منتظره و نزدیک می کند.

    💠 حتما اتفاقاتی افتاده و وجود این امام همام عجل الله تعالی فرجه الشریف احساس شده و نشانه ها و پیغام هایش رسیده، مسلمان نباید اینقدر ساده باشد . سایه امام زمان و نشانه ها و قدرات او احساس شده، بلکه مشاهده شده و مقدمات از طرف خود امام عجل الله تعالی فرجه الشریف در حال آماده سازی است .

    💢 نکته مهم اول اینکه مؤمنین، منتظران و دوستداران حضرت بخصوص شیعیان عقب نیفتند و باعث نشوند که دیگران پیش قدم شده و برای یاری ایشان سبقت بگیرند و ما [شیعیان] عقب بیفتیم . احتمالش هست که روسیه بلکه کشورهای تشکیل دهنده شوروی سابق به این امر سبقت کنند، چیزی که در روایات مکررا به آن اشاره شده .

    ❗️ محتمل و ممکن است که روسیه و پوتین روزی احساس ضعف و ناتوانی کنند و در مقابل دیگر ابرقدرتها کم بیاورند و برای جبران این ضعف و انتقام از غرب تصمیم بگیرد مسلمان شود و روسیه را مسلمان کند . یا حتی آمریکا ممکن است ضعف روز افزون خودش را با شیعه شدن و رفتن سراغ منجی یعنی امام زمان جبران کنند، بهرحال این امور محتمل است و مهم این است که شیعه عقب نیفتد.

    ❇️ بنده تبریزیان رازی را خدمت شما عرض می کنم، رازی که کمتر کسی از آن اطلاع دارد؛ بنا بر مخفی ماندن این راز در گذشته بوده ولی شاید زمان آن رسیده که این راز را فاش کنم . این راز این است که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از غرب ظهور میکند، از اروپا یا آمریکا و در میان دایی ها و پسر دایی هایش ظهور خواهد کرد .

    🔹 ولی عمده یاران امام زمان از شوروی سابق خواهند بود، تمامی این حرف ها ادله محکم و مستحکم دارد که روزی بیان خواهد شد و بنده این راز را از قبل می دانستم و در زمان نوشتن کتاب نشانه های ظهور حضرت متوجه شدم (کتاب العد التنازلی فی علائم ظهور المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف) ولی الان زمان گفتن این راز است .

    🔅 خواستم اگر امام زمان از غرب ظهور کرد غافلگیر نشوید و منکر ایشان نباشید، البته روایات دال بر این است که عده زیادی از افراد ساکن در ایران منکر امام زمان خواهند شد؛ همانگونه که طب اسلامی را منکر شدند .

    💠 بنده انتظار ندارم مسلمانان با اتفاقاتی که برای آنها افتاده و اطلاعات غلطی که در ذهن آن ها انباشته کردند بتوانند تغییرات ناگهانی و خلاف انتظار را بتابند .

    ▫️ اهل تسنن که در اصل به امام زمان و اهل بیت علیهم السلام اعتقادی ندارند خود به خود خارج از این ماجرا هستند، از طرف دیگر شیعیان نیز تا حدی خسته شدند، فشارها، شبهات، تفرقه و…. شیعیان را خسته کرده و قسمتی از آنها مأیوس و نا امید شدند.

    🔆 سنت خداوند این است که همواره این رخدادهای بزرگ جهانی و خدایی با مقداری ابهام، سردرگمی و پیچ و خم اتفاق می افتد، مانند بعثت حضرت محمد صلی الله علیه وآله که چنین شد که منتظران حضرت یعنی یهود منکر او شدند و دشمنان ایشان یعنی بت پرستان با نفاق و تردید به او ایمان آوردند .

    🌀 درست شبیه به همین اتفاق، درباره امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد افتاد. به همین جهت به مقدار زیرکی، دقت وتوفیق الهی نیاز دارد . با آرزوی تعجیل در فرج مولایمان حضرت بقیه الله علیه آلاف التحیه والثناء.

    #اللهم_عجل_لولیک_الفرج

    🔰 دفتر آیت الله تبریزیان

    https://t.me/DaftareAyatollahTabrizian

    🔸🔹🔸

  7. طبیب گفت:

    چرا کلاس اعمال یداوی رایگانه ولی ۶۰۰ هزار تومن هزینه داره؟؟؟!!!!!!
    قبلا هزینه مکان برای ۱۰ روز رو ۷۰ هزار تومن میگرفتن.
    مکان اگر تو سعادت ابادم باشه ۶۰۰ تومن نفری برای دو روز نمیشه.
    این چه رایگانیه. واقعا روند تغییر بدی به سمت درامد داشته

    1. شافیه گفت:

      سلام
      در مورد کدام هزینه میفرمایید؟
      کلاس ها تماما رایگان هستند.
      اطلاعیه های سایت رو کامل مطالعه بفرمایید.

  8. یه نفر گفت:

    سلام ،من می‌خواهم حساب قبلی خود را حذف و یک حساب جدید ایجاد کنم .اما نمی‌دانم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید.

    1. شافیه گفت:

      سلام در صورتیکه مشکلی در حساب کاربری خود دارید با شماره زیر تماس بگیرید:
      ۰۹۰۱۳۷۳۵۷۴۹

  9. سحر مرادی گفت:

    سلام کلاسهای دانشگاه تمام شد؟ چرا همیشه برنامه ها ناتمام رها میشه؟ از سال ۹۶ شروع کردم به آموزش، به جایی نرسیده. یه بار ترم اول قم امتحان دادیم . قبل از اعلام نتیجه برنامه لغو شد.و …….این هم از دانشگاه،

  10. معصومه هاشمی گفت:

    باسلام لطفا اعلام بفرمایید هر درس چند جلسه هست؟ منی که دارم سی دی ها رو به صورت متن پیاده میکنم. مطالب پراکنده نباشند.ممنونم.

  11. razavi7676@gmail.com گفت:

    سلام خداقوت خدمت شما خادمان طب ناب اسلامی.
    خواهشی ازتون داشتم این بود، کاش دوره های حضوری هم در شهرهای مختلف برگزار میکردید.
    ما سیرجان استان کرمان هستیم

  12. fadak گفت:

    سلام طاعاتتون قبول حق باشد.

    بنده یک چندسال پیش در پیاده روی اربعین با یک دختر لندنی و خانواده اش دوست شدم. خانواده شیعه هستند. متاسفانه این دوستم بچه هایش در شکمش سقط می شوند. و هفته پیش هم در پنج هفتگی باز بچه اش را از دست داد. با ایشان صحبت کردم چیزی از طب اسلامی نمیداند. از طرفی من زبانم آنقدر قوی نیست و درحال صحبتهای عامیانه می باشد. خواهشی که داشتم اگر فرد متخصص طب اسلامی دارین که زبانش قوی است و یا می تواند کنار یک استاد طب اسلامی بنشیند و ترجمه کند شماره اش را بفرمایید تا به ایشان بدهم تا کمکش دهید و این خانواده شیعه انگلیسی هم صاحب فرزند شوند. ممنون میشم که زودتر به بنده اطلاع دهید. تشکر . خدا خیرتون بدهد

    1. شافیه گفت:

      سلام
      به ایمیل شما پیامی ارسال شد.
      در صورت لزوم با این شماره تماس بگیرید: ۰۹۳۵۵۲۰۲۰۴۷

  13. سمانه گفت:

    سلام خواهشا لطفا کلاس حجامت در مشهد بزارین.
    بی انصافیه که ما تو مشهد برای کلاس حجامت طب اسلامی هزینه ۷۰۰هزارتومان ویا ۴۵۰ هزار تومان بدهیم

    1. حسین گفت:

      ببخشید آموزشهای دانشگاه همه اش همین موارد بایگانی دروس هست؟

      1. حسین گفت:

        ترم های دانشگاه چند ماهه وهر ترم چند فایل آموزشی دارد ؟ آیا مثل دانشگاه حقیقی بشکل مدرک کاردانی و کارشناسی و ارشد و دکتری ارایه میشود؟ مدرک درمان ارایه میشه؟

        1. شافیه گفت:

          سلام مدرک قابل ارائه این دانشگاه مستقبل است و ارتباطی با وزرات علوم یا بهداشت و درمان ندارد.
          سطوح علمی این دانشگاه بر اساس ملاک های آموزشی مرسوم که نام بردید نخواهد بود و مدارج علمی مستقل و جدایی هستند که در موقعیت های مختلف در سایت یا جلسات آنلاین توضیح داده شده است.
          مدرک درمان و طبابتی ارائه نخواهد شد.

          مدرک این اندیشکده، یک گواهی علمی پایان دوره تخصصی و عمومی طب اسلامی هست و مستقیما از سوی آیت الله تبریزیان اعطا خواهد شد، کاربرد این مدرک در جلسات آنلاین توضیح داده شده است.

        2. حسین گفت:

          سلام
          وقتیکه دوره تخصصی و عمومی طب اسلامی را گزراندیم آیا میتوان در قالب مشاوره و راهنمایی درمان فعالیت کرد؟ یعنی باگزراندن ای دوره بمرحله توانایی مشاوره درمان می رسیم؟تابا تاسیس داروخانه گیاهی به مشاوره درمان درچارچوب مطب بپردازیم؟

          1. شافیه گفت:

            سلام لطفا قسمت سوالات متدوال را مطالعه کنید.

      2. شافیه گفت:

        سلام جلسات پس از برگزاری به صورت آنلاین طبق جدول ارائه شده، به صورت آفلاین در بایگانی قرار داده می شود، طبعا بایگانی مدام به روز خواهد شد.

        1. حسن گفت:

          سلام
          مدرک تخصصی و عمومی طب اسلامی که پس از پایان دوره ارائه می دهید آیا شبیه فعالیت مشاوره درمانی مطب آنلاین شماست؟

          1. شافیه گفت:

            سلام لطفا قسمت سوالات متدوال را مطالعه کنید.

        2. حسن گفت:

          سلام
          آیا ترجمه فارسی کتب چهار جلدی حضرت الله تبریزیان و دیگر کتب در بازار موجود هست و اگر هست چطوری میشه تهیه کرد ؟ لطفا جهت خرید ترجمه آن راهنمایی کنید؟ ضمنا آیا این ترجمه مورد تایید ایشان هست؟

          1. شافیه گفت:

            سلام، بلکه ترجمه این کتاب هست و مورد تایید می باشد لکن از جهت غنای متنی مثل عربی نیست که در چاپ های بعدی دنبال حل این مساله هستند.
            جهت تهیه کتاب ها به این بخش مراجعه کنید: کلیک کنید

  14. ساره گفت:

    سلام
    در آزمون نمیشد برگشت. بنابراین من نتوانستم بعضی از سوالات را خواستم دوباره چک کنم دیدم دیدم نمیشه.
    الان باید چکار کنم. ثبت شد.
    لااثل گزینه برگشت هم میزاشتین.

  15. سحر مرادی گفت:

    با سلام اینکه در ازمون تعداد سوالات۱۴ تا بوده، نمرات چطور محاسبه میشوند؟ حد نصاب؟

  16. سجاد گفت:

    سلام رویداد اسفند کلیک می کنم تا پرداخت کنم ولی برای بهمن برام میاره درصورتی که بهمن پرداخت کردم

    1. شافیه گفت:

      سلام
      لطفا مشکلات مربوط به پنل کاربری را، در قسمت پشتیبانی پنل خود ثبت کنید تا کارشناسان بررسی نمایند.

    2. شافیه گفت:

      سلام
      لطفا مشکلات مربوط به پنل کاربری را، در قسمت پشتیبانی پنل خود ثبت کنید تا کارشناسان بررسی نمایند..

  17. حمید گفت:

    سلام حمیدسخدری هستم مزاحم شدم برای دوره بهمن ماه ثبت نام کنم نمیشه تمام مراحل رامیروم اخرکارتایید نمیکنه من از اذر کاملا ثبت نام به راحتی وواریز الان سه روزه الافم کمک

  18. امورمالی :باسلام من واریزی دیماهم دوبار ثبت شده وبهمن رو پرداخت کردم یا نکردم یادم نیست ولی ۹۰درصد پرداخت کردم اما ثبت نشده خواستم دوباره پرداخت کنم اما موفق نشدم اسفندم موفق نشدم متشکر وممنونم

    1. شافیه گفت:

      سلام
      لطفا مشکلات مربوط به پنل کاربری را، در قسمت پشتیبانی پنل خود ثبت کنید تا کارشناسان بررسی نمایند.

  19. سحر مرادی گفت:

    با سلام لطفا بفرمایید طول دوره عمومی چقدر؟ و زمان ازمون چه وقت می باشد؟ متشکرم

    1. شافیه گفت:

      سلام مباحثی که در دانشگاه مطرح می شود و دارای متن مشخص هست، اتمام متن کتاب به معنای اتمام دوره است.
      ولی مثل درس آیت الله تبریزیان که خارج متن می باشد، زمان نهایی مشخص نیست.

  20. حانیه زکریائی گفت:

    سلام خواهشا یکی از اطرافیان اساتید با گوشی جداگانه جهت بررسی قطعی و وصلی صدا داخل اسکای روم باشن تا سریع اشکال رو رفع کنن کلاس حیف نشه و به استاد خبر بدن که صحبت هاشون رو قطع کنن مگراینکه با دوربین جداگانه ضبط کنین سریع تر دراختیار طب جو ها قرار بدید

    1. شافیه گفت:

      سلام
      چون با دو سامانه همزمان کلاس اجرا میشه و معمولا این مشکلات به خاطر اسکای روم هست، نه اینستاگرام. لذا هنگام جلسه از این مشکلات ناگزیریم، ولی فیلم کامل جلسه ضبط میشه و بعد در اختیار عموم قرار می گیره.

  21. محمد گفت:

    اگر اسرائیل و صهیونیسم دشمن ماست، پس چرا شما فقط در نرم افزار های صهیونیستی اینستاگرام و واتساب فعال هستید و مردم را به حضور در آنها تشویق میکنید. و آیا میدونید با هر کیلوبایت داده ای که از انها استفاده میکنیم چقدر پول به جیب این شرکتهای صهیونیستی میرود؟
    مثلا چرا فقط در اینستاگرام پخش زنده (لایو) میگذارید و این کار را در نرم افزارهای ایرانی مثل گپ، آپارات، روبیکا، سروش پلاس و… استفاده نمی کنید؟

    1. شافیه گفت:

      سلام
      بستر اصلی کلاس اسکای روم هست که ایرانی است.

  22. ساره گفت:

    سلام
    بعد از واریز باید فیش واریزی بفرستیم؟
    شما چطور متوجه میشید من واریزی انجام دادم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll To Top