اطلاعیه

دانشگاه مجازی طب اسلامی

دانشگاه مجازی طب اسلامی

شافیه | اندیشکده بین المللی طب اسلامی

اندیشکده بین المللی طب اسلامی (جامعه الطب الاسلامی العالمیه) با هدف “گسترش و اشاعه سبک زندگی اسلامی و دستورات قرآن و اهل بیت علیهم السلام در حوزه سبک زندگی و سلامت” از دی ماه ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده و تحت اشراف علمی و معنوی حضرت آیت الله تبریزیان حفظه الله و توسط مجموعه مکتب اسلامی مدیریت می شود. (مجموعه مکتب اسلامی یک مجموعه مردمی و غیردولتی با شعار “تحقق توحید در ساختار تزکیه و تعلیم” از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در سطح کشور آغاز کرده است.)

“دانشگاه مجازی طب اسلامی” یکی از بخش‌های این اندیشکده است که با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های سراسری در داخل و خارج از ایران  به صورت مجازی و آنلاین، با تدریس حضرت آیت الله تبریزیان و دیگر اساتید بارز  این علم فعالیت می کند و عضو می‌پذیرد.

این مجموعه کاملا مردمی و غیردولتی است.

شیوع بیماری کرونا و محدودیت فعالیت‌های حضوری از یک طرف و اهمیت دست یافتن به نسخه‌های شفابخش در دنیای ناامیدانه‌ی امروز از طرفی دیگر، ضرورت تعلیم و گسترش طب اسلامی به صورت مجازی را بیش از پیش حائز اهمیت کرده است.

اهداف و چشم انداز اندیشکده بین المللی طب اسلامی

۱. تربیت دانشمند و متخصص طب اسلامی

۲. ترویج سبک زندگی اسلامی

۳. ترویج درمان آسان و ارزان

۴. آموزش رایگان و آسان طب اسلامی در سطح عمومی جامعه

۵. پرداختن به موضوعات مختلف تمدن اسلامی و ایجاد زمینه تحقق  آن

۶. تقویت خانواده

۶.۱. در آموزش و تعلیم

۶.۲. تغییر سبک زندگی و سلامت سبد غذایی

۶.۳. حکمت سرای طب اسلامی (آموزش طب اسلامی مخصوص نوجوانان)

۷. ثبت تجربۀ درمان شدگان

۸. انجام پژوهش‌های میان رشته‌ای با محوریت طب اسلامی از جمله جانورشناسی، گیاه شناسی، فیزیک، نجوم و …

۹. کشف و فعال کردن ظرفیت‌های بومی، از جمله کشاورزی و گیاهان دارویی، سنت‌های فراموش شده در حوزه سلامت مثل حمام، دلک و غمز، قابلگی و …، تجربه نگاری و تاریخ شفاهی افراد متخصص و حکمای بومی در دیار و بلاد دور و نزدیک کشور

نکته اول

قرار است در شافیه چه اتفاقی بیفتد؟

اینجا قرار است شما با دانش پزشکی پیامبر اسلام و اهل بیت علیهم السلام آشنا شوید و تسلط کامل بر این علم شریف پیدا کنید، یعنی علم طب اسلامی.

مباحث از پایه شروع می‌شود و علاوه بر اینکه در طب اسلامی تسلط پیدا می‌کنید با دانش‌های مرتبط نیز آشنایی نسبی پیدا خواهید کرد، مثل پزشکی جدید، زبان عربی و انگلیسی، تاریخ تمدن و …

اولین مرحله در شافیه این است که شما بتوانید سبک زندگی اسلامی و تغذیه اسلامی را در خانه و خانواده‌تان اجرا کنید و بعد از آن شما به صورت تخصصی طب را دنبال می‌کنید تا طبیبی حاذق و پس از آن دانشمند و نظریه پرداز طب اسلامی شوید.

نکته دوم

هزینه عضویت در شافیه چقدر است؟

شافیه رایگان است و رایگان خواهد بود.

دانشجویان شافیه برای تحصیل در طب اسلامی هیچ هزینه‌ای لازم نیست پرداخت کنند و تنها هزینه‌ی حق عضویت ماهیانه سایت را باید پرداخت کنند که از دی ماه ۱۴۰۱ مبلغ ماهیانه ۲۵ هزار تومان می‌باشد.

این مبالغ تماما در جهت توسعه طب اسلامی و تامین بخشی از هزینه‌های زیرساختی استفاده می‌شود.

نکته سوم

مدرک دانشگاه مجازی طب اسلامی

مدرک و گواهی علمی شافیه مستقل از وزارت علوم و بهداشت است و یک گواهی علمی خواهد بود که از سوی مرکز طب اسلامی حضرت آیت الله تبریزیان صادر می‌شود و دانشجویان شافیه به تایید این مرکز می‌رسند.

لازم به ذکر است که تنها مرکز معتبر طب اسلامی که ذیل نظرات علمی حضرت آیت الله تبریزیان حفظه الله فعالیت می‌کند مرکز طب اسلامی در مشهد مقدس است و شافیه نیز بخش آموزش مجازی و سراسری این مرکز را به عهده دارد.

مدرک پایانی شافیه برای دانشجویانی که تمام مراحل را با موفقیت گذرانده باشند از سوی حضرت آیت الله تبریزیان صادر خواهد شد.

نکته چهارم

برای آموزش از کجا شروع کنیم؟

تا امروز که بیش از یکسال از افتتاح شافیه گذشته است دروس زیر در شافیه ارائه شده است:

  • شناخت و عملکرد اعضای بدن با تدریس حضرت آیت الله تبریزیان

در این درس آیت الله تبریزیان به آناتومی و شرح اعضای بدن می‌پردازند و برای اولین بار نظرات دقیق اسلام در مورد اعضای بدن را شرح می‌دهند.

  •  مزاج شناسی اسلامی با تدریس حجت الاسلام رسول باقری اصفهانی

این درس که از دروس پایه در طب اسلامی است در سال ۱۴۰۰ تدریس شد و شما به صورت کامل و تفصیلی در ۲۲ جلسه با مزاج شناسی اسلامی آشنا می‌شوید.

  • بررسی علم شیمی با تدریس استاد حیدر تبریزیان
  • بهداشت اسلامی و طول عمر با تدریس حجت الاسلام محمدعلی تبریزیان
  • درمان‌های عمومی با تدریس استاد علیزاده
  • رابطه طب و تمدن اسلامی با تدریس حجت الاسلام محمد اسماعیل زاده

درس‌هایی هم به زودی در شافیه تدریس خواهد شد که برخی از عناوین آنها در زیر آمده است:

طب اختصاصی بانوان، طب کودکان، درمان‌های خاص بیماری‌ها، گیاه‌شناسی تخصصی، زبان عربی و انگلیسی، زیست جانوری و …

چه زمانی می‌توانیم ثبت نام کنیم؟

از زمانیکه شما عضو شافیه می‌شوید می‌توانید دروس را از حساب کاربری خود دریافت کرده و مطالعه کنید و در بازه‌های آزمون که اعلام می‌شود شرکت کنید.

نکته پنجم

آزمون‌های شافیه

آزمون‌های شافیه چندین مرتبه در طول سال برگزار می‌شود و اگر شما به هر دلیل نتوانستید در آزمونی شرکت کنید می‌توانید از فرصت‌هایی که در آینده در اختیارتان گذاشته می‌شود شرکت کنید. البته این فرصت‌ها محدود است که جزئیاتش در حساب کاربری شما اعلام خواهد شد.

همکاری با دانشگاه مجازی طب اسلامی

تخصص و توانمندی

اگر در اموری که به دانشگاه مجازی طب اسلامی مربوط می‌شود تخصصی دارید و حاضر به همکاری هستید با شماره ۰۹۳۵۵۲۰۲۰۴ تماس بگیرید؛ اموری از جمله:

نویسندگی، ویراستاری، خلاصه نویسی، پیاده سازی صوت، گرافیک و طراحی، تدوین فیلم، ترجمه، پژوهش و ...

۶۸ thoughts on “دانشگاه مجازی طب اسلامی

  1. بهار گفت:

    سلام من جایی غیر از اینجا نتونستم پیدا کنم که پیام بدم
    داخل کانال ایشون این مطلب رو دیدم وداخل اینستا استوری کردم ویک عده شدیداً حمله کردند ومجبور به پاک کردنش شدم اینکه من آیت الله تبریزیان رو از ۲ سال قبل از کرونا شناختم و تمام طب اسلامی رو قبول دارم ونتیجه هم دیدم ولی توی این مورد بهم گفتن بی پایه و بی اساسه، ومن نتونستم جواب قانع کننده ای بدم ومجبور کردن که پاک کنم، واینکه یک عده ایی میگن هنوز حکومت بنی عباس وجود داره در منطقه، آیا درسته ، در حالی که ایشون فکر کنم در جلسه اول علائم ظهور فرمودند که حدود ۷۰۰ سال پیش از بین رفته، واقعاً موندم که کدوم یکی درست هست ممنون میشم راهنمایی کنید

    🔰 راز پنهان و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

    💠 مسأله امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به مرحله حساسی رسیده و نشانه های این رخداد عظیم جهانی که در کتب یهودیان و نصاری هم ذکر شده در حال تحقق است . فکر نکنید این اتفاقات اخیر چیزهای بی ارزش و پیش پا افتاده است، صحبت بایدن رئیس جمهور آمریکا دربارۀ امام زمان یک امر ساده و بیهوده نیست .

    🖍 بدانید به کجا رسیدند که حاضر به این اعتراف بزرگ شدند و حاضر شدند درباره چیزی که طایفه خاصی یعنی شیعیان باور دارند صحبت کنند؛ زیرا صحبت از امام مخفی مختص شیعیان است و اهل تسنن قائل به امام زمان هستند ولی قائل به مخفی بودن امام نیستند بلکه می گویند بعدا متولد می شود .

    🔺 ولی جو بایدن مانند شیعیان صحبت از امام مخفی میکند و حتما آثار و دلائل قطعی دیده اند که اینطور صحبت می کنند، خودشان با بررسی و تحقیق به این نتیجه رسیده اند که امام زمان علیه السلام سد راه اهدافشان خواهد شد و مانند سنگ بزرگی است که مسیرشان را بسته است.

    📌 صحبت هایی وجود دارد که درگیری هایی در جریان است که در آن سلاح های فوق پیشرفته که مشابهی در دنیا ندارد در آن درگیری ها به کار گرفته می شوند. برخی اظهار نظر ها درباره بشقاب پرنده ها حکایت از یک اتفاق غیر منتظره و نزدیک می کند.

    💠 حتما اتفاقاتی افتاده و وجود این امام همام عجل الله تعالی فرجه الشریف احساس شده و نشانه ها و پیغام هایش رسیده، مسلمان نباید اینقدر ساده باشد . سایه امام زمان و نشانه ها و قدرات او احساس شده، بلکه مشاهده شده و مقدمات از طرف خود امام عجل الله تعالی فرجه الشریف در حال آماده سازی است .

    💢 نکته مهم اول اینکه مؤمنین، منتظران و دوستداران حضرت بخصوص شیعیان عقب نیفتند و باعث نشوند که دیگران پیش قدم شده و برای یاری ایشان سبقت بگیرند و ما [شیعیان] عقب بیفتیم . احتمالش هست که روسیه بلکه کشورهای تشکیل دهنده شوروی سابق به این امر سبقت کنند، چیزی که در روایات مکررا به آن اشاره شده .

    ❗️ محتمل و ممکن است که روسیه و پوتین روزی احساس ضعف و ناتوانی کنند و در مقابل دیگر ابرقدرتها کم بیاورند و برای جبران این ضعف و انتقام از غرب تصمیم بگیرد مسلمان شود و روسیه را مسلمان کند . یا حتی آمریکا ممکن است ضعف روز افزون خودش را با شیعه شدن و رفتن سراغ منجی یعنی امام زمان جبران کنند، بهرحال این امور محتمل است و مهم این است که شیعه عقب نیفتد.

    ❇️ بنده تبریزیان رازی را خدمت شما عرض می کنم، رازی که کمتر کسی از آن اطلاع دارد؛ بنا بر مخفی ماندن این راز در گذشته بوده ولی شاید زمان آن رسیده که این راز را فاش کنم . این راز این است که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از غرب ظهور میکند، از اروپا یا آمریکا و در میان دایی ها و پسر دایی هایش ظهور خواهد کرد .

    🔹 ولی عمده یاران امام زمان از شوروی سابق خواهند بود، تمامی این حرف ها ادله محکم و مستحکم دارد که روزی بیان خواهد شد و بنده این راز را از قبل می دانستم و در زمان نوشتن کتاب نشانه های ظهور حضرت متوجه شدم (کتاب العد التنازلی فی علائم ظهور المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف) ولی الان زمان گفتن این راز است .

    🔅 خواستم اگر امام زمان از غرب ظهور کرد غافلگیر نشوید و منکر ایشان نباشید، البته روایات دال بر این است که عده زیادی از افراد ساکن در ایران منکر امام زمان خواهند شد؛ همانگونه که طب اسلامی را منکر شدند .

    💠 بنده انتظار ندارم مسلمانان با اتفاقاتی که برای آنها افتاده و اطلاعات غلطی که در ذهن آن ها انباشته کردند بتوانند تغییرات ناگهانی و خلاف انتظار را بتابند .

    ▫️ اهل تسنن که در اصل به امام زمان و اهل بیت علیهم السلام اعتقادی ندارند خود به خود خارج از این ماجرا هستند، از طرف دیگر شیعیان نیز تا حدی خسته شدند، فشارها، شبهات، تفرقه و…. شیعیان را خسته کرده و قسمتی از آنها مأیوس و نا امید شدند.

    🔆 سنت خداوند این است که همواره این رخدادهای بزرگ جهانی و خدایی با مقداری ابهام، سردرگمی و پیچ و خم اتفاق می افتد، مانند بعثت حضرت محمد صلی الله علیه وآله که چنین شد که منتظران حضرت یعنی یهود منکر او شدند و دشمنان ایشان یعنی بت پرستان با نفاق و تردید به او ایمان آوردند .

    🌀 درست شبیه به همین اتفاق، درباره امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد افتاد. به همین جهت به مقدار زیرکی، دقت وتوفیق الهی نیاز دارد . با آرزوی تعجیل در فرج مولایمان حضرت بقیه الله علیه آلاف التحیه والثناء.

    #اللهم_عجل_لولیک_الفرج

    🔰 دفتر آیت الله تبریزیان

    https://t.me/DaftareAyatollahTabrizian

    🔸🔹🔸

  2. سلام امروز روز مربی است میخواستم ازاولین استادم که طب اسلامی رابه من آموخت تشکرکنم دست آیت الله تبریزیان را میبوسم ایشان چشم مرابازکردن تنها کسی که بی چشم داشت علمش رادرطبق اخلاص گذاشت&رایگان رایگان

  3. قسمت سوم چهارم بخش مو بدون صوت هست من فایل دو باز میکنم ولی صوت نداره

  4. زهرا گفت:

    سلام
    من بهمن ماه ثبت نام کرده ،هزینه دیماه را چگونه پرداخت نماییم ،وقتی وارد حساب کاربری میشوم کد تایید عضویت از دو سامانه برایم فرستاده میشود وقتی این کد را میزنم برای ورود به صفحه بعدی ،پیام کد نامعتبر است داده میشود چندین بار سعی کردهام اما موفق نشده لطفا راهنمایی نمایید.

    1. شافیه گفت:

      سلام
      لطفا با شماره ۰۹۳۵۵۲۰۲۰۴۷ تماس حاصل فرمائید.

  5. سلام
    من برای اذر ماه و دی ماه هزینه پرداخت کردم ولی تو سایت میگه که پرداخت نشده حالا چطور میتونم ازمون رو شرکت کنم؟

    1. شافیه گفت:

      سلام
      لطفا مشکلات مربوط به پنل کاربری را، در قسمت پشتیبانی پنل خود ثبت کنید تا کارشناسان بررسی نمایند.

    2. شافیه گفت:

      سلام
      لطفا مشکلات مربوط به پنل کاربری را، در قسمت پشتیبانی پنل خود ثبت کنید تا کارشناسان بررسی نمایند..

  6. زهرا گفت:

    برای ثبت نام اسفند شماره ام را خطا میدهد و امکان ثبت نیست.
    دیماه ثبت نام نداشته ام هزینه اش را چگونه پرداخت کنم ؟؟؟

    1. شافیه گفت:

      سلام
      لطفا مشکلات مربوط به پنل کاربری را، در قسمت پشتیبانی پنل خود ثبت کنید تا کارشناسان بررسی نمایند.

  7. الهه کنعانی گفت:

    سلام زمان پرداخت server error 500 میده هر کاری هم که میکنم پاک نمیشه

    1. شافیه گفت:

      سلام
      لطفا مشکلات مربوط به پنل کاربری را، در قسمت پشتیبانی پنل خود ثبت کنید تا کارشناسان بررسی نمایند.

  8. سلام من برا رویداد اسفند میخوام ثبت نام کنم نمیتونم شماره وکد ملی میدم میگه صحیح نیست لطفا راهنمایی کنید.

    1. شافیه گفت:

      سلام
      لطفا مشکلات مربوط به پنل کاربری را، در قسمت پشتیبانی پنل خود ثبت کنید تا کارشناسان بررسی نمایند.

  9. کاظم صفائی گفت:

    سلام و عرض ادب
    دررویداد اسفند شماره من نامعتبر اعلام میکنه قبلا هیچ مشگلی نداشتم

  10. حمید گفت:

    سلام دررویداد اسفند شماره مرانامعتبر اعلام میکنه چندماهه هیچ مشگلی نداشتم

  11. حمید گفت:

    سلام دراسفندماه میخواهم ثبت نام کنم اعلام میکنه شماره صحیح نیست نامعتبره

  12. رضا گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    امکانش هست کلاسهای خواهر حاج اقا تبریزیان که در مورد مسائل زنان در حوزه راه زینب برگزار میشه رو هم وویس هاشون در کانال بگزارید
    چون تایمش زیاده بچه کوچیک داریم نمیتونیم شرکت کنیم

    1. شافیه گفت:

      سلام
      اون کلاس ارتباطی با دانشگاه مجازی نداره، از مسئولین کلاس پیگیر بشین

  13. رضا گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    امکانش هست ادمین قرار بدید که سوالای درسی مارو جواب بده
    گاها مطلبی در صوت ها واضح نیست و متوجه نمیشیم یا اینکه سوالی پیش میاد
    در اون جلسه که سوالات رو در شناخت مو جواب دادن
    فرصت کم بود سوالای ما جواب داده نشد

    1. شافیه گفت:

      سلام
      در حال پیگیری هستیم.

  14. الناز گفت:

    سلام لطفا کلاسهای تخصصی آینده هم مجازی و آنلاین باشه
    من شرکت کردم و ثبت نام کردم دانشگاهتون
    واقعا اصلا این شرایطو ندارم بیام مشهد یا هر استان دیگه
    خیلیا میگن لطفا حضوری کنید اما این ها فقط به فکر خودشونن
    چون گاها افرادی شبیه من اصلا امکان سفر کردن و رفت و امد به استان رو ندارن

  15. علی گفت:

    سلام
    بنده درکلاس ثبت نام نموده و هزینه را پرداخت کرده ام ،برای شرکت در کلاس یوزر و پسورد یا ورود و … لازم نیست هیچ اطلاعاتی بعد از پرداخت داده نشده است؟

    1. شافیه گفت:

      سلام
      فعلا اطلاعات کاربری ندارین و نیازی نیست. استفاده از محتوای کلاس رایگان و عمومیه.
      این حق عضویت به خاطر اولویت بندی در ارائه خدمات، اخذ آزمون و دیگر امکانات دانشگاه است.

  16. فروغی گفت:

    سلام علیکم،لطفا برای برگزاری کلاسهاازشبکه های داخلی استفاده کنید نه از اینستاگرام.
    ممنون میشم

    1. شافیه گفت:

      سلام بستر اصلی ارائه کلاس سامانه ایرانیست.
      و اینستاگرام به خاطر جایگزین هنگام تکمیل ظرفیت خواهد بود.

  17. احمد گفت:

    سلام علیکم
    تشکر بابت راه انداختن این دانشگاه مفید
    درس ها چی وقت چشروع می‌شود و از کدام آدرس؟
    آیا ویدئو هایش در کانال استاد هم گذاشته می شود؟
    ممنون

  18. حَسبی الله گفت:

    با سلام و دورود میشه هزینه های دانشگاه را اعلام بفرمایید؟
    بنده با وجود اشتیاق زیاد ولی به دلیل مضیقه های مالی بحث هزینه هارا هم باید در نظر بگیرم. ممنون میشم اعلام بفرمایید . یا حدودا بفرمایید هر ترم چقدر میشه

  19. Pary گفت:

    سلام خدا قوت
    چه قدر عالی که این دانشگاه را راه اندازی کردید تا ما هم از محضر استاد تبریزیان استفاده کنیم
    فقط کاش ساعت کلاس ها (تاریخ و روز و مبحث ) را بگذارید داخل کانال تا کسانی که خیلی داخل فضایی مجازی نیستند مطلع و آگاه باشن و کلاس را از دست ندهند باز هم ممنون بابت این ایده ی فوق العاده و نابتون😍

    1. شافیه گفت:

      سلام لطفا از طریق کانال های ایتا و تلگرام و خود سایت مطلع بشید

    2. ریحانه کیانی نیا گفت:

      با سلام.من قبلا ثبت نام کردم.دیروز هم بعد از اعلام لیست کلاس ها با گزینه ثبت در رویداد هزینه رو هم واریز کردم.ولی امروز دوباره برام پیامک اومده که برای استفاده از کلاس ها باید ثبت رویداد کنیم

      1. شافیه گفت:

        سلام
        پیام ها به صورت انبوه و برای همه مخاطبین ارسال میشه، طبیعتا شما که ثبت نام کردین و پرداخت هم انجام دادین نیازی به ثبت نام نیست.

  20. علی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید…ببخشید لیست کلاسها رو کی منتشر میکنید؟

    1. شافیه گفت:

      انشاالله به زودی منتشر میشه، از طریق کانال و سایت پیگیر باشید

  21. قربانی گفت:

    زمانى امام صادق(ع) شهر کوفه رایاد کرد و فرمود: در آینده کوفه از مومنان خالى مى‏شود و علم و دانش بدان پشت مى‏کند همچنانکه مار در لانه خویش پشت مى‏کند. آنگاه علم در شهرى به نام قم ظاهر وآنجا معدن علم و فضلیت مى‏شود به طورى که دیگر به روى زمین کسى که به امور دینى آگاه نباشد، پیدا نمى‏شود. در آن زمان حتى زنان پرده نشین هم از مسایل دینى آگاهى دارند. و این هنگام نزدیک شدن ظهور قائم ماست

  22. مریم گفت:

    سلام
    فردی که هیچ اطلاعی از طب ندارم هم میتواند ثبت نام کند؟

    1. شافیه گفت:

      سلام بله

  23. آینده مطلق به طب اسلامی است

  24. حسین گفت:

    سلام بهتر است هر روز فایلهای صوتی و تصویری کلاسها برای دانلود گذاشته شود تا کسانی که وقت انلاین ندارن بتوانند افلاین ببینن.فایل ویدیویی بهتر است کم حجم باشد.با تشکر

    1. شافیه گفت:

      سلام، انشاالله همین اتفاق خواهد افتاد

      1. سیده فاطمه گفت:

        سلام من کلاس دیروز و امروز رو از دست دادم الان فایل آفلاین وجود نداره یا هیچ راهی نیست که به جلسات از دست رفته دسترسی پیدا کنم؟ممنون میشم راهنمایی ام کنید خیلی برام مهمه

        1. شافیه گفت:

          سلام کمی با تاخیر گذاشته میشه فایل ها

  25. علی گفت:

    سلام خواهش میکنیم که خود استاد فقط تدریس کنند چون حتی بهترین شاگردانشان در بعضی موارد مهم نظر کاملا متفاوتی با ایشان دارند.ممنون

  26. مالک گفت:

    سلام وعرض ادب واحترام خدمت مسئولین امر که این امید را دردل دوستداران این علم روشن کردند ودانشگاهی باعنوان طب اسلامی مجازی راه اندازی نمودند.فقط توضیح مختصری هم میدادید که ایا وزارت علوم این دانشگاه را تائید میکنند وچقدر قانونی هستش؟ آیا وزارت بهداشت ودرمان در آینده با این دانشگاه مشکلی ندارد؟ واینکه دروس کامل این رشته چند ترم هستش وچه مدت زمانی میطلبد که دانشجو بیاموزد؟ چه کسانی وبا چه مدرکی میتوانند وارد این دانشگاه شوند؟ ووو بسیار ممنون وسپاسگذارم

    1. شافیه گفت:

      سلام به زودی همه این اطلاعات بارگزاری خواهد شد.
      این دانشگاه مجازی مستقل است و به صورت بین المللی فعالیت دارد و مدرک مدنظری که اعتباری دولتی یا وزارت خانه ای داشته باشد ندارد.
      گواهی و مدرک پایان دوره علمی خواهد داشت.

    2. ایرانی گفت:

      سلام.
      یعنی شما توقع دارید دولتی که کل ساختار بهداشت و درمانش زیر نظر و دست صهیونیزم یهودی است اجازه دهد که طب ایرانی اسلامی در این کشور پا بگیرد تا عامل قطع وابستگی به یهود شود؟

  27. محمدی گفت:

    سلام، برای ما شهرستانی ها، این فرصت عالی ای هست که از وجود ایشون بهره و فیض ببریم.
    خدا خیرتون بده.
    ان شاالله با مدیریت و تدبیر خوبتون ، کلاس ها هم به خوبی برگزار بشه.
    التماس دعا

  28. چه قدر خوب الحمدلله

  29. علی گفت:

    سلام
    ایا دوره ها هزینه دارن

  30. ۱۳۶۸ گفت:

    با سلام خودت قوت
    لطفا بفرمایین چه کسانی با چه شرایطی می تونن ثبت نام کنند؟

    1. moosabneemran گفت:

      سلام در مرحله اول شرایط خاصی نداره

  31. معصومه گفت:

    با سلام و احترام فرصت بسیارخوبیه.مطمینا اکثر شرکت کنندگان از یک آشنایی کلی از طب اسلامی برخوردارند. لذا شرایط ثبت نام و هزینه هم حائز اهمیت خواهد بود.متشکریم

    1. مریم گفت:

      سلام
      بنده میخواهم شرکت کنم ولی هیچی از طب نمیدانم

  32. نرگس قائینی گفت:

    سلام و عرض ادب
    بسیار مسرور شدم از وجود دانشگاه مجازی طب اسلامی
    امیداوارم کمال استفاده رو از آموزه های استاد گرانقدرمون ببرم، ان‌شاءالله خداوند متعال به استاد عزیزمون عمر با عزت و سلامتی عطا فرماید.

  33. فرهاد گفت:

    سلام. چند سوال که ممنون میشم اگر پاسخ بدهید:
    محور تدریس، کتب چهارگانه استاد تبریزیان است؟
    چقدر این آموزشها کارگاهی است؟
    راستی اگر کسی توانمندی در تالیف کتب طبی داشته باشد امکان حمایت از طرف شما هست؟

    1. moosabneemran گفت:

      سلام
      محور کتب ایشان است.
      زمان و طول دوره ها اعلام خواهد شد.
      تماس بگیرید تا در حوزه تالیف راهنمایی کنیم

  34. امین گفت:

    بسم الله الرحمن الرحیم.سلام.ماهمه شاگردان شاگردان آیت الله هستیم یکی شاگردجناب باقری یکی جناب کرمیو…..وتاحدبالایی ازروش های هم آگاه هستیم چون همه به نوعی درارتباط هستیم.ونیازی نیست تاصرفاشاگردان حضرت آیت الله تدریس کنن.زیراهمه نظرهمه رامیدانیم نقطه ضعف نبودتدریس مستقیم حضرت آیت الله است که بایدخودایشان تدریس کنند وگاهی مسائل مهم وکشفی جدیداززبان اساتیدتدریس شود.مهم بودن خودحضرت آیت الله است که شاه کلیدخودایشان هستندتدریس ایشان امیدوانگیزه وافری درشاگردان ایجادخواهدکردهمراه بافرح فراوان که مطالب قدیم وجدیدرااززبان ایشان درس بگیریم.پس لطفادقت شود لطفابه حضرت آقاآیت الله تبریزیان برسانیدماخسته شدیم ازتدریس شاگردان ایشان تدریس ایشان رامیطلبیم.درپناه حق

  35. کمال گفت:

    سلام لطفاً قبل از ثبت‌نام زمان کلاس ها رو مشخص کنید تا ببینیم میتونیم با توجه به زمان ثبتنام کنیم یا نه

  36. رقیه قلعه بان گفت:

    بسیار عالی .
    تشخیص بیماری ها از روی قرنیه و زبان و….هم اموزش داده بشه که عالی مبشه

  37. صدیقه گفت:

    سلام ببخشید اگر کسی نتونه آنلاین سر کلاس حضور داشته باشه امکانش هست از طریق سروش یا سایت فایلها رو دریافت کنه؟

  38. محمدرضا پورملک گفت:

    ببخشید من ثبت نام کردم اما باز فرم خالی برام میاد ، اگر کلاس شروع شدن چطوری و تو چه پیام رسانی وارد لایو بشیم؟

  39. سینا ارجونی گفت:

    سلام هزینه کلاس ها چقدره؟!

  40. نفیسه رحمان زاده گفت:

    سلام.
    لطفا بخشی رو برای پاسخ به سوالات مربوط به تدریسها قرار بدین

  41. سلام زمان کلاس مشخص کنید چون برنامه ریزی داشته باشیم می توانیم شرکت کنم تشکر

    1. moosabneemran گفت:

      سلام
      انشاالله پس از ثبت نام اولیه، جدول زمانبدی کلاس ها منتشر میشه

  42. 133 گفت:

    بسیار عالی مشتاقیم زودتر

    فقط امکان پرسش کاش میبود ولی احتمالا به خاطر تعداد بالا طب جو 😅امکان نداره

    حتما امتحان هم برگزار کنید و آناتومی و این ها هم که لازمه اما جزء خود کتب طب اسلامی به صورت آموزشی نیست اونها رو هم آموزشش بدید

  43. 133 گفت:

    بسیار عالی مشتاقیم

    فقط امکان پرسش کاش میبود ولی احتمالا به خاطر تعداد بالا طب جو 😅امکان نداره

    1. moosabneemran گفت:

      سلام
      امکانش که هست ولی به خاطر جمعیت زیاد قطعا به همه سوالها نمی رسیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *